Marketing i orgazmi

Marketing i orgazmi

Kako bi prodavali knjige i dvd-e o seksu, nakladnici žele da se osjećamo seksualno nesposobnima ako ne kupimo ono što oni trenutačno prodaju. Recimo, posljednjih godina svi smo trebali kupovati knjige i dvd-e o orgazmu iz G-točke, ženskoj ejakulaciji, produženim orgazmima, jednosatnim orgazmima, tantričkom seksu, izvanrednim orgazmima za ljude kojima je dosadno a sada i orgazmima uz pomoć ljekovitog bilja. Samo je pitanje vremena kada će nakladnici početi prodavati „Bolje orgazme za vaše pse i mačke“ i pokušati vas natjerati da se osjećate kao sadist prema svojem kućnom ljubimcu ako ne pljunete 30 dolara za dvd. Mnogi od nas bi imali jače i bolje orgazme kad bismo mogli. Ali potrošač katkad mora reći sada je dosta. S druge strane, seks je tema o kojoj je zabavno učiti. Budući da smo liječnici vlastite seksualnosti, nije loše biti u tijeku.